Avatar billede grillkylling Nybegynder
25. februar 2004 - 21:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lave lyd til en avi. klip

Jeg har lavet en stump film i AVI. format, jeg vil gerne have lagt en mp3 fil ind på denne "film" hvordan gør jeg det?
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. februar 2004 - 21:29 #1
Windows movie maker f.eks.
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. februar 2004 - 21:31 #2
føger med win xp
Burde ligge her:
C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\moviemk.exe
Avatar billede grillkylling Nybegynder
25. februar 2004 - 22:02 #3
Ok. men en instruktion er nødvendig, jeg aner intet om hvordan jeg gør
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. februar 2004 - 22:28 #4
"Filer" -> "Importer" find din film. Fjern hakket i "Opret klip til videofiler" for at undfå at den klipper det hele op. Tryk så "Åbn".
Gør det samme med din lydfil.
Så trækker du dem ned på tidslinien en af gangen.
Avatar billede grillkylling Nybegynder
25. februar 2004 - 23:21 #5
Lige nøjagtigt tusind tak for hjælpen, nu kan jeg lege lidt :o)
Avatar billede grillkylling Nybegynder
25. februar 2004 - 23:21 #6
Forresten det hak i "Opret klip til videofiler" hvor er det henne?
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. februar 2004 - 23:29 #7
I den Gennemse-boks som kommer lige efter du har trykket "Importer" :)