Avatar billede 5837 Nybegynder
29. februar 2004 - 23:28 Der er 1 løsning

DirectX 9b Ati AIW hjælp

Grafikkort  9800pro AIW
Operativsystem Windows xp pro sp1

Jeg har prøvet det fix fra Microsoft med det hjælp ikke noget
Når jeg installere dx 9b mister jeg fuktionen til bruge min tv ind på mit da jeg så ikke
Kan installere mine kanaler i Ati multimedia center. Er der nogle der har fået løst dette problem….
Avatar billede 5837 Nybegynder
01. marts 2004 - 23:58 #1
Har fundet ud af det ..lukker spørgsmålet
Prøv Evt. at se denne side hvis du har problemet. http://www.ati.com/support/infobase/4265.html
Dette var ikke helt nok hos mig. Her er løsningen
Hent Hotfix her. http://download.microsoft.com/download/f/c/9/fc9b3b60-d7d4-42c6-ac64-
Genstart computeren gå der efter ind i C:\WINDOWS\system32 og kontrollere at kstvtune.ax  fylder 274kb og ikke 268kb hvis det kun fylder 268 skal du pakke Exe filen ud fra Microsoft med winrar eller lignede program og kopier filen ind manuelt.

Under ATI Multimedia Center  8.9 skal du vælge FAST SCAN og Cable ikke Antenna som man skulle i de tidligere versioner men jeg kunne ikke få den til at finde alle programmer hvis jeg satte den til dansk men hvis jeg sætter den sweden  finder den alle programmer. Håber der er nogle der kan bruge det jeg har skrevet til noget….