Avatar billede magictouch Nybegynder
01. marts 2004 - 10:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Karma afskaffet?

Er det kun mig? hvis jeg trykker på en bruger, er der ikke mulighed for at vælge-brugerinfo eller - giv karma
Avatar billede popsy Novice
01. marts 2004 - 10:29 #1
Fungerer fint her
Avatar billede ellebaek Nybegynder
01. marts 2004 - 10:29 #2
Jeg har ingen problemer med karma-systemet
Avatar billede Jman Praktikant
01. marts 2004 - 10:30 #3
kan måske skyldes en popup-stopper (?)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
01. marts 2004 - 10:36 #4
superior >> boksen "Vis brugerinfo / Giv karma" er ikke en pop-up .. men derimod et floating layer.. så en pop-up-blokker vil ikke have indflydelse på det...

Jeg kan sagtens få boksen frem
Avatar billede exp Juniormester
01. marts 2004 - 10:58 #5
magictouch >>
Bruger du Mozilla Firefox med Tabbrowser Extensions?
Avatar billede hcma Novice
01. marts 2004 - 11:36 #6
ingen problemer her  (IE6)
Avatar billede magictouch Nybegynder
01. marts 2004 - 13:23 #7
Weird, nu virker det;) tjah livet ville være kedeligt uden en computer*G*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. marts 2004 - 15:19 #8
Tillad mig at gøre opmærsom på dette, for dem som endnu ikke har sat deres kryds ;o)
http://www.eksperten.dk/spm/470781
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. marts 2004 - 09:17 #9
Jeg skrev i går at det virkede, passer ikke;( hvis jeg vil give en bruger karma, og trykker på-giv karma-ryger jeg hvergang ind til mine egne brugeroplysninger, ka´dem udenad efterhånden*G* nogen der ved hvorfor?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. marts 2004 - 10:59 #10
Husk at lukke "magictouch"
Det skal blive spændende at se, om det karma sjov nogensinde komme til at virke efter hensigten.
Ingen problemer hos mig heller ;o)
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. marts 2004 - 11:05 #11
Du har ret victor, og tak for jeres indsats, samtidig ønskes i en god weekend*S*