Avatar billede brianus Nybegynder
01. marts 2004 - 18:20 Der er 4 kommentarer

Program til at capture streaming video

Findes der programmer, som kan "optage" en streaming video på nettet (der jo sendes i små pakker og straks glemmes igen af computeren).
Avatar billede nc Nybegynder
01. marts 2004 - 19:35 #1
Jeg har ikke forstand på hvordan man optager fra nettet så jeg ved ikke om du kan bruge det, men det er i hvert fald muligt med programmet 'ASF Recorder' at optage vidio klip fra nettet.. men det er ikke alle klip den kan bruges til

Prøv det og se om du kan bruge det

Kan hentes her:
http://sourceforge.net/projects/asfrecorder/
Avatar billede henninga Novice
01. marts 2004 - 22:36 #2
Avatar billede brianus Nybegynder
02. marts 2004 - 18:20 #3
OK, henninga, din løsning ser bedst ud. Smid et svar, hvis du vil have point.
Avatar billede henninga Novice
03. marts 2004 - 00:11 #4
SVAR hermed smidt :o)