Avatar billede husky Nybegynder
05. marts 2004 - 18:52 Der er 5 kommentarer

Flash website/design

Jeg regner ikke med at få den helt store respons på dette indlæg, men prøver nu alligevel..

Søger en person som for point er villig til at fremstille mig et flashsite.. Jeg har godt og vel 4000 point at give, og dem må du få hvis dette er muligt og hvis du er interesseret. Desuden vil jeg lægge 1000 kr. oveni. Men det er altsammen noget vi aftaler via MSN Messenger eller email..

Det er lidt svært at beskrive projektet her, men jeg tror nu nok det kan blive spændende .. både for dig i den gode smags tjeneste samt for mine øjne!

MSN: byskov86@ofir.dk

mail: casperbyskov@mail.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
05. marts 2004 - 18:58 #1
du må maks give 200 points her på Eksperten. Hvis du vil give penge så kan du ik udgive de 200 points.
Avatar billede husky Nybegynder
05. marts 2004 - 19:21 #2
Okay, tak for oplysningen..

Men alle er dog stadig velkomne til at skrive. Så må man jo bare forøge pengebeløbet lidt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. marts 2004 - 23:47 #3
Du kan sende en beskrivelse af projektet på nikolajdu3@hotmail.com - Så kan vi se om vi kan finde en løsning.

/Nikolaj
Avatar billede husky Nybegynder
06. marts 2004 - 12:10 #4
Mail sendt til dig Nikolaj
Avatar billede husky Nybegynder
12. august 2004 - 17:07 #5
out