Avatar billede weingarten Nybegynder
12. marts 2004 - 17:00 Der er 2 kommentarer

Shelled Application

Jeg har lavet en lille appl(a) som starter en anden appl(b) via en shell command. Når jeg i (a) starter (b) vises (a) med det samme som "not responding" i task manageren...og b fortsætter bare videre. Når (b) er termineret bliver (a) strakt running igen...kan nogen hjælpe?
Avatar billede sjh Nybegynder
12. marts 2004 - 17:14 #1
det er sikkert fordi du køre et Loop.. prøv at bruge DoEvents

Do
  DoEvents
  'din kode
Loop
Avatar billede coldplay Nybegynder
13. marts 2004 - 23:06 #2
kode? :)