13. marts 2004 - 16:54Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Valg af videoafspiller i IE
Hvordan går jeg ind og bestemmer hvilken player jeg vil bruge til at afspille videolinks Jeg har lige installeret quicktime, og det er begyndt at afspille video'erne. Jeg vil gerne have det ændret tilbage så mplayer2 afspiller filmene igen
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
Slettet bruger
13. marts 2004 - 16:56#1
Du skal såmæn bare afkrydse alle fil-typerne i quicktime's egenskaber. Derefter markere du alle fil-typer i mplayer. Så skulle de selv kunne finde ud af resten !
Synes godt om
Slettet bruger
13. marts 2004 - 16:57#2
Ja, "afkrydse" - altså, så der ikke er nogen markeret...
Synes godt om
Slettet bruger
13. marts 2004 - 16:58#3
Se under indstillinger / egenskaber / options i playerne !
hold shift nede mens du højre klikker på et filmklip. Tryk åben med...dernæst vælg program...og sæt den til altid at åbne denne type filer ved at sætte flueben nederst på siden...!!! Du kan også i en mappe trykke "funktioner" "mappeindstillinger" "filtyper" og der ændre hvilke program der skal åbne de forskellige filtyper...
Synes godt om
Slettet bruger
13. marts 2004 - 17:03#5
Ja, sådan kan man også gøre det.... :-)
Synes godt om
Slettet bruger
13. marts 2004 - 19:59#6
Takker for point! :-)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.