tror nu nok alligevel du kan få en hotmail til at du som kitty skriver.
det første du skal gøre er at checke om du har gprs til dataoverførsel på din mobil.
så opretter du en mailadresse på hotmail.com.
når du har gjort det går du i outlook express funktioner > konti > tilføj > post vælger dit navn, næste, skriver din hotmail adresse trykker næste, vælger pop3 under indgående post server. der kommer til at stå noget ala
http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp som indgående server. skriv det ned det skal bruges til opsætning af mobilen.
som udgående server kan du bruge smtp.mail.dk
på næste side skriver du adgangskoden. nu kan du bruge outlook express til hotmail.
vedr opsætning af mobilen kan du få hjælp på
www.sonyericsson.com eller kigge i manualen under 'indstillinger for email-konto' og manuelt taste oplysningerne vedr hotmailkontoen ind.
en mere personlig løsning er at købe et domæne hos f.eks. b-one.net
det kunne jo være real-per.dk som er ledigt:-). du kan lave alle de mail-konti du lyster af typen etellerandet@real-per.dk ovenikøbet får du dit eget webhotel (
www.real-per.dk) med 125mb plads på deres server. der er webmail så du kan sende/modtage mails overalt via internettet.
prisen for b-one.net er 9 kr/måned ex momme og omkring en hund i oprettelse. dertil kommer 60 kr/år for at 'eje' domænet.
vedr opsætning af mobilen er det stort set det samme som beskrevet for hotmailen
/esben