Avatar billede karga Nybegynder
18. marts 2004 - 12:22 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Hvad syns i om sitet?

Nu har jeg igen uploadet Guruen, den har fået nyt design og jeg har prøvet at komprimere indholdet så det mest er en side om programmering

Tidligere spgs:
http://www.eksperten.dk/spm/452010
http://www.eksperten.dk/spm/446304
Avatar billede karga Nybegynder
18. marts 2004 - 12:22 #1
btw sidens adresse er vel meget nyttig hvis i skal vurdere den
http://www.frip.dk/guruen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. marts 2004 - 12:29 #2
Hurtigt:
.. enkelte grafik/billed elementer mangler
Link og Join pejer på det samme ?
TDB...
Avatar billede karga Nybegynder
18. marts 2004 - 12:32 #3
Jeg er lige igang med at uploade den med 56k, ikke nok med at det tager 40 år, men siden vil ikke modtage store filer...
Links pejer mod Join fordi du skal være oprettet som bruger først (Du bliver redirectet til Join..)
TDB, ikk helt med på de nye slangs der?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. marts 2004 - 12:36 #4
TBD = "To Be Defined" => Mere vil følge (måske...)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. marts 2004 - 12:37 #5
Jeg er ikke helt med på det der udtryk "56K" - var det ikke noget man brugte i gamle dage ???

Well - good Luck...
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2004 - 12:37 #6
hvid tekst på lysgrå/lys baggrund er svært at læse. Måske du kan forsøge en anden farve?
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2004 - 12:38 #7
hvid tekst på lysgrå/lys baggrund er svært at læse. Måske du kan forsøge en anden farve?
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2004 - 12:39 #8
woops, sorry for dobbelt posting. Ved ik hva der gik fejl.
Avatar billede Kengun Praktikant
18. marts 2004 - 12:42 #9
ellers synes jeg siden er lidt for "monoton". Jeg savner lidt mere farver, og måske også nogle billeder. Men det hele er jo en smagsag. Ellers synes jeg det er en overskuelig side.
Avatar billede steen_hansen Forsker
18. marts 2004 - 13:04 #10
Smag og behag ...

Den er meget dårlig i farvesmmensætningen. Der er for meget af de 2 farver, og for lidt grafik. Det tror jeg dog godt du kan afhjælpe med andre og flere farver, som er bedre afstemt end de nuværende.

Teksten er svær at læse -> hvid tekst mod en grå baggrund.

Jeg synes tabellen er for bred, hvis ikke der bliver fyldt mere i den. Måske 800 x 600?

Til sidst synes jeg dine formularer er lidt for pop-smarte at se på. Men du har da indholdet, godt nok :o)
Avatar billede finurliga Nybegynder
18. marts 2004 - 17:53 #11
Mit første indryk var "woow" - men ikke på den gode måde.. Det orange fænger, måske lidt for meget, og det er ret svært at læse teksten, hvid på en lys baggrund..
Avatar billede pumper Nybegynder
19. marts 2004 - 01:29 #12
Indholdsmæssig kan jeg rigtig godt lide siden 9/10

men designet er flot, men bland en ekstra farve eller to ind i dit design ... det er er ikke behageligt at den er så meget at samme farve ... lidt meget grafisk illustration på siden ville også gøre godt tro jeg .. med det taget i betragtning vil jeg give den 7@10 ... men der er god potentiale i siden .. ;-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. marts 2004 - 15:36 #13
3 farver: Orange, hvid og grå. Det er alt for lidt. Og forkert sammensat. Brug en større skrifttype, evt. 11px. Som sagt, så kan siden blive spændende, for indholdet er du vist ved at have på plads?
Avatar billede karga Nybegynder
25. marts 2004 - 12:25 #14
Jeg tænkte at bruge Steelblue (#004080) til skriften, det ser egentligt meget godt ud
Jeg prøver at holde et løfte om at jeg skal være mere aktiv på den, men det er først når jeg får adsl om nogle uger (Uger, forhåbentligt ikke måneder)
Avatar billede karga Nybegynder
05. april 2004 - 18:05 #15
I ska da lige ha nogle point
Avatar billede steen_hansen Forsker
05. april 2004 - 22:09 #16
Takker :o)