Avatar billede hegelund Nybegynder
24. marts 2004 - 15:01 Der er 3 kommentarer

Automatisk videresende

Jeg har en mail, i outlook express, som er sat til automatisk at videresende al mail, men hvordan får jeg stoppet dette
Avatar billede ann-lykke Nybegynder
24. marts 2004 - 15:53 #1
Hej ! Videresende hvilke mail og hvortil? Har du været inde og se, om der er lavet en 'regel' i 'ikke til stede'-assistenten under funktioner?

Hilsen Ann-Lykke
Avatar billede ann-lykke Nybegynder
24. marts 2004 - 15:56 #2
Du kan også se, om det skulle være en regel under 'guiden regler' under funktioner
Avatar billede joaqin Nybegynder
01. april 2004 - 18:54 #3
Hej Hegelund

Her kommer dansk og engelsk

Det er korrekt hvad Ann-lykke siger

Du skal op under >værktøjer eller tools< Så under regler eller messagerules..
Mail eller message

Overste felt hakker du hvad du vil have
nederste felt hvad outlook skal udføre...

jeg er næsten sikker på at du har sat "hak i Forward eller vidersend

Prøv og fjern det

mvh

joaqin