Avatar billede rasesp Nybegynder
24. marts 2004 - 15:32 Der er 1 kommentar

kan ikke se mails i inbox

Hej
Jeg kan se på min inbox, som tilhører en gruppe, at jeg har tre mails. Det er markeret i oversigten. Men når jeg går ind i inboxen er de tre mails ikke at se. Hvor kan de mon være og hvorfor kan jeg ikke se dem så jeg kan læse dem.
Outlook er sat op sammen med exchange server.
Jeg har tjekket om der er nogen filtre slået til på min maskine, men det er der ikke.
Avatar billede mons73 Nybegynder
15. juni 2004 - 12:46 #1
Er det kun de 3 mails du ikke kan se? Du kan ellers godt se de mails du får, eller hvad?
Aner ikke om det hjælper... men du kan evt. prøve at eksportere indbakken til en .pst-fil, og derefter importere den igen, og se om det ændrer noget.
Lyder lidt mærkeligt. *S*