Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:29 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Syntaxfejl, uafsluttet strengkonstant

Er ikke haj til JS, men her er min kode;

<script language="Javascript" type="text/javascript">

    function opencard(vej,husnummer,postnr)
    {

        var husnummer=husnummer;
        var postnr=postnr;
        var vej=vej;
        var kortwin = window.open('http://eniro.dk/lhtml/map.htm?action=moveto&p_vejnavn='+vej+'&p_husnr='+husnummer+'&p_postnr='+postnr,'kortframe','width=800,height=500,resizable=yes,scrollbars=yes,status=yes');,'kortframe','width=800,height=500,resizable=yes,scrollbars=yes,status=yes');
        if (kortwin&&!kortwin.closed) kortwin.focus(); }
</script>
Avatar billede gil-galad Nybegynder
28. marts 2004 - 21:31 #1
kan ikke se om dette virker, men måske:
<script language="Javascript" type="text/javascript">

    function opencard(vej,husnummer,postnr)
    {

        var husnummer=husnummer;
        var postnr=postnr;
        var vej=vej;
        var kortwin = window.open('http://eniro.dk/lhtml/map.htm?action=moveto&p_vejnavn='+vej+'&p_husnr='+husnummer+'&p_postnr='+postnr,'kortframe','kortframe','width=800,height=500,resizable=yes,scrollbars=yes,status=yes');
        if (kortwin&&!kortwin.closed) kortwin.focus(); }
</script>
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:36 #2
Hmm.. Det første var noget sjusk, det her er bedre:
<script language="Javascript" type="text/javascript">

    function opencard(vej,husnummer,postnr)
    {

        var husnummer=husnummer;
        var postnr=postnr;
        var vej=vej;
        var kortwin = window.open('http://eniro.dk/lhtml/map.htm?action=moveto&p_vejnavn='+vej+'&p_husnr='+husnummer+'&p_postnr='+postnr+','width=800,height=500,resizable=yes,scrollbars=yes,status=yes');
        if (kortwin&&!kortwin.closed) kortwin.focus();
    }
</script>
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:37 #3
Den får åbenbart ikke hele koden med...
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:38 #4
Avatar billede gil-galad Nybegynder
28. marts 2004 - 21:38 #5
jo den gør hvis man markerer det og kopire det ind.. Det er fordi en langsætning ikke selv skifter linie hvis der ikke er et mellemrum den kan dele den i
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:39 #6
kig lige i sourcen på den side der så..
Avatar billede whatever Nybegynder
28. marts 2004 - 21:39 #7
Prøv denne istedet:

var kortwin = window.open('http://eniro.dk/lhtml/map.htm?action=moveto&p_vejnavn='+vej+'&p_husnr='+husnummer+'&p_postnr='+postnr,'mapwindow','width=800,height=500,resizable=yes,scrollbars=yes,status=yes');
Avatar billede roenving Novice
28. marts 2004 - 21:40 #8
<script language="Javascript" type="text/javascript">

    function opencard(vej,husnummer,postnr)
    {
        var kortwin = window.open('http://eniro.dk/lhtml/map.htm?action=moveto&p_vejnavn='+vej+'&p_husnr='+husnummer+'&p_postnr='+postnr, 'kortframe', 'width=800,height=500,resizable=yes,scrollbars=yes,status=yes');
        if (kortwin&&!kortwin.closed) kortwin.focus(); }
</script>
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:41 #9
Ellers kan i maile til mig på webmaster@lemvig-idraets-og-kulturcenter.dk
Avatar billede whatever Nybegynder
28. marts 2004 - 21:42 #10
Der er også fejl i denne linie:

if (top.location == self.location) {
top.location.href = "http://www.lemvig-idraets-og-kulturcenter.dk/showframe.asp?page=sommerhus/subscribed/subscribedejere.asp?id=1&amp;bureau=Feriehuse  }

Det skal nok ændres til:

if (top.location == self.location) {
top.location.href = "http://www.lemvig-idraets-og-kulturcenter.dk/showframe.asp?page=sommerhus/subscribed/subscribedejere.asp?id=1&amp;bureau=Feriehuse";
}
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:45 #11
Okay, så er vi ude over den fejl...
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:47 #12
Mail lige løsningen, da det da ikke er til at sætte ind her på exp...
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 21:56 #13
roenving, opret lige et svar..
Avatar billede roenving Novice
28. marts 2004 - 21:57 #14
Velbekomme '-)

-- men jeg er da lidt nysgerrig, var det bare en copy/paste-fejl, at den samme tekst stod flere gange ?-)
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 22:00 #15
Nej, det var nede ved '+postnr+', der skulle stå '+postnr istedet...
Avatar billede martinhh Nybegynder
28. marts 2004 - 22:01 #16
Fortsat go' aften til Jer begge...
Avatar billede roenving Novice
28. marts 2004 - 22:02 #17
-- tak for points ;~}