Avatar billede hyperdome Nybegynder
01. april 2004 - 20:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min lyd bliver slowmo når jeg kører 2 outputs

Goddag goddag

Jeg har sådan et Terratec 5.1 sky, og har et lille problem, når jeg kører 2 lydoutputs (wmp & winamp fx.) og får dem begge to til spille et stykke musik eller noget i den art så bliver lyden til slowmotion..

Nogen som har nogle idéer ? :)

Tak
Avatar billede Beach Mester
02. april 2004 - 01:15 #1
Hvor mange resurcer bruger din CPU & RAM når problemet opstår?

//Beach
Avatar billede hyperdome Nybegynder
02. april 2004 - 03:56 #2
20-30 cpu % ca. .. og jaehh.. et eller andet antal ram :P
Avatar billede Beach Mester
03. april 2004 - 04:00 #3
Sker det samme når du spiller direkte fra en CD?
Har du husket at defragmentere dine diske?

//Beach
Avatar billede hyperdome Nybegynder
03. april 2004 - 12:43 #4
Kan godt nok spille et output fra CD og et fra computeren, men det går jo også over en anden kanal eller sådan noget ik?

Ikke sådan lige i den nærmeste fremtid, men kan jeg da lige sætte den til :)
Avatar billede hyperdome Nybegynder
03. april 2004 - 13:38 #5
Tror jeg har fundet synderen sådan lidt, det har vidst noget at gøre med mit divx codec, må lige experimentere lidt, tak for hjælpen!
Avatar billede hyperdome Nybegynder
17. april 2004 - 15:06 #6
Hmm det var åbenbart ikke det, har prøvet at afinstallere mine codecs, og nu er det også sket i et nyt spil jeg har prøvet..
Avatar billede hyperdome Nybegynder
21. marts 2006 - 16:30 #7
.