Avatar billede gizkor Nybegynder
02. april 2004 - 09:59 Der er 3 kommentarer

mus og tastatur kan ikke sammen

hjælp!
På et eller andet tidspunkt (sandsynligvis da jeg installerede ny HD + "resten") er der gået noget galt.
Min mus holder op med at fungere så længe der er trykket en tast ned på tastaturet! Begge dele er trådløse, musen er en microsoft optical mouse 2.0 og tastaturet er fra A4Tech.
Jeg har forsøgt at skifte rundt med kanalerne samt geninstallere begge drivere, men intet ser ud til at hjælpe!
Avatar billede ird Praktikant
02. april 2004 - 10:03 #1
Hvis du har xp så prøv at lade styresystemset finde drivers selv
Avatar billede peet-49 Novice
02. april 2004 - 10:05 #2
Du har vel monteret dem i de rigtige porte?
Avatar billede gizkor Nybegynder
02. april 2004 - 10:07 #3
musen er til USB så der er ikke så meget at tage fejl af. Systemet er win2000