Avatar billede gernerm Praktikant
05. april 2004 - 11:13 Der er 5 kommentarer

nogle hjemmesider vises ikke via trådløs netværk

Hej

En kolega har lige fået installeret trådløs netværk, men har problem med at nogle hjemmesider ikke kan vises får "siden kan ikke vises", men hvis han kører undenom den trådløse så kan han godt se siderne.
Der der nogen som ved hvad der er galt eller hvor jeg skal starte med at lede efter problemet

mvh
Gerner Majlandt
Avatar billede perj Nybegynder
05. april 2004 - 11:19 #1
Prøv at lade ham sende en mail til sig selv. Det lyder som om han slet ikke er på nettet.
Avatar billede gernerm Praktikant
05. april 2004 - 11:21 #2
han er på nettet, han kan f.eks. godt logge på firmates exchangeserver og de diverse hjemmesider, pånær nogle stykker.

mvh
Gerner
Avatar billede leif Seniormester
05. april 2004 - 11:30 #3
Der er ikke sat nogen restriktioner på det trådløse ??? Jeg visse dog routere kan lave en filtrering af hvad der må ses og ikke ses.
Avatar billede gernerm Praktikant
05. april 2004 - 11:35 #4
det vil jeg ikke tro, det er en linksys, og der skulle ikke være ændret noget på den i nu.
Avatar billede steelman Novice
09. november 2004 - 10:22 #5
Fandt du en løsning? Jeg sidder nemlig med lidt det samme problem - bare med en D-link router....