Avatar billede vilhelm Nybegynder
06. april 2004 - 10:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan nulstiller man indstillinger

Jeg er kommet til at fjerne et flueben, så min browser ikke mere spørger mig om det jeg ønsker den skal. Hvordan får jeg den nulstillet, så den spørger igen?
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. april 2004 - 10:40 #1
Internetindstillinger-avanceret-gendan standarder. ellers vend tilbage;)
Avatar billede skhg Nybegynder
06. april 2004 - 10:41 #2
Du går op i menuen funktioner>internetindstillinger og vælger fanebladet avanceret, her ser du en knap i bunden der hedder gendan standarder.

hvis det ikke hjælper må du lige specificere lidt nærmere hvad det er du vil have den til at spørge om
Avatar billede vilhelm Nybegynder
06. april 2004 - 10:57 #3
Hjælper ikke. Problemet opstår når jeg skal hente en fil: Du er ved at hente filen XXX. Vil du åbne filen eller gemme den på computeren? Nederst var der oprindeligt mulighed for at sætte flueben i Spørg altid før filer af denne type åbnes. Det flueben fjernede jeg ved en fejl......
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. april 2004 - 11:13 #4
Prøv det her:
Open My Computer, or any other form of Windows Explorer. Select Tools -> Folder Options ->
File Types tab & select your file type (in my case .zip). Click advanced, and There It Is! "[ ] Confirm
open after download."
Avatar billede agazoth Nybegynder
06. april 2004 - 11:26 #5
Prøv: Internetindstillinger -> Sikkerhed. Tryk på knappen 'Brugerdefineret niveau'. Find "Starter programmer og filer i IFRAME", vælg 'Spørg'
Avatar billede vilhelm Nybegynder
06. april 2004 - 14:30 #6
magictouch> Det virker - læg svar :-)
Avatar billede magictouch Nybegynder
06. april 2004 - 14:36 #7
Gerne, godt du fik det til at virke;)