Avatar billede hyperdome Nybegynder
08. april 2004 - 17:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mappe åbnes automatisk når pcen starter op

Når min pc starter op, så er den lige begyndt på at automaitsk åbne C:\Windows\System32 ? nogen som ved hvad det kan være ? :)

På Forhånd Tak
Avatar billede wannadoo Nybegynder
08. april 2004 - 18:11 #2
Prøv og se om du kan deaktivere den i msconfig. Gør flg.:

* Vælg menuen "Start", og "Kør...".
* Skriv "msconfig", og tryk "Enter".
* Under fanen "Start", står de programmer/mapper (whatever), som der starter op.

Prøv og se om du kan finde noget under "Kommando", som der ligner "C:\Windows\System32".
Avatar billede arlet Juniormester
08. april 2004 - 18:32 #3
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm

så kan vi fjerne den henvisning, der ligger til system32. Jeg er overbevist om at der ligger en del andet snavs i loggen.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
08. april 2004 - 21:27 #4
Nah der var skam ikke det vilde arlet ;)

magitouch, tak for hjælpen det hjalp, det var en tom svchost værdi :) og måske evt. steam.

Hvis du gider smide et svar magitouch så får du lige pointsne :)

Tak for hjælpen
Avatar billede magictouch Nybegynder
08. april 2004 - 21:43 #5
Takker;)