Avatar billede wannabelinuxdude Nybegynder
08. april 2004 - 20:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ND1300A fejl under firmware opdatering

Hej.

Jeg har lige forsøgt at "flashe" min NEC 1300A dvd brænder med den seneste firmware 1.0A. Under opdateringen fik jeg en fejlbesked og opdateringen stoppede. Nu er drevet ubrugeligt. Fejlbeskeden havde ikke noget indhold, blot "Error flashing" eller sådan noget.

Er der noget man kan gøre eller er løbet bare kørt?

På forhånd tak for eventuel hjælp.
Avatar billede skamf Nybegynder
08. april 2004 - 20:31 #1
Løbet er nok desvære kørt så
Send den ind igen En meget trist fejl :(
Avatar billede zenze Nybegynder
09. april 2004 - 00:09 #2
Jeg vil foreslå dig at forsøge at flashe én gang til, men du må være helt sikker på at det er den rigtige firmware, du har fundet.
Prøv evt.et par gange, og hvis det ikke virker, kan du evt. prøve med en af de patches, som ligger på denne side:
http://forum.firmware-flash.com/dl_firmware.php?category=4&manufactor=23
Sørg for at bruge den rigtige og ikke en tilfældig OEM-firmware opgradering.
Avatar billede wannabelinuxdude Nybegynder
09. april 2004 - 22:07 #3
Ok, tak for forslaget men der er vist ikke noget af gøre. Jeg havde håbet på at man kunne reset'e drevet hardwaremæssigt (med en jumper e.lign.).

Win XP ser slet ikke drevet og derfor kan jeg ikke flash'e det igen. :-(