Avatar billede gorgon100 Nybegynder
11. april 2004 - 18:10 Der er 5 kommentarer

Linjeret papir i Word.

Jeg skal skrive et brev i stil.. Så jeg vil gerne lige vide om man kan få linjeret papir i word? Fordi jeg gider ikke skrive en stil i hånden..
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
11. april 2004 - 18:29 #1
du behøver da ik linjeret papir når du skriver på computer......
Avatar billede boris Mester
11. april 2004 - 18:34 #2
Hvis du vil have det til at se linieret ud, så kan du lave en tabel som er een kolonne bred og gøre venstre og højre kant usynlige.
Men det er nok nemmere at håndskrive
Avatar billede gorgon100 Nybegynder
11. april 2004 - 19:52 #3
ja er det nok.. man har nok verden grimmeste håndskrivt :/
Avatar billede gorgon100 Nybegynder
11. april 2004 - 19:54 #4
jeg troede der var en skabelon til det et eller andet sted på nettet måske.. men ved jo aldrig..
Avatar billede boris Mester
11. april 2004 - 20:37 #5
Måske..
Eller du kan lave en selv. Skabeloner i Word hedder dot til efternavn