Avatar billede jokeboy Nybegynder
09. februar 2001 - 16:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

saml selv pc ?

Jeg mangler nogle links til firmaer/butikker i dk,
der sælger saml selv pc`er.Da jeg er bange for at vist jeg køber det i løse dele, vil det blive dyere pga div gebyrer/porto.
Håber at i kan hjælpe !
Avatar billede krusell Nybegynder
09. februar 2001 - 16:24 #1
jeg er ikke helt sikker, men du kan prøve at kigge på nogle af dem her:
www.itbutikken.dk
www.fedtebiksen.dk
www.shg.dk
www.prc-data.dk
Avatar billede cyfer Nybegynder
09. februar 2001 - 16:25 #2
www.foeniks-computer.dk  er skide gode:-)
Avatar billede steep30 Nybegynder
09. februar 2001 - 16:28 #3
Jeg kan anbefale www.midtdata.dk. Deres service er i top og priserne er rimelige. Varen kommer dagen efter hvis det er lagervare!
Avatar billede flash1 Nybegynder
09. februar 2001 - 20:52 #4
Ja midtdata har den bedste support og shg er heller ikke dårlige.
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
10. februar 2001 - 01:26 #5
Midtdata er klart bedst!!
og det er billigere at saml´ selv en at købe det i en butik!!!
Avatar billede a34daf Nybegynder
10. februar 2001 - 03:27 #6
www.edb-mix.dk skulle være de største, og de har \"samlesæt\"
Avatar billede mortenbock Nybegynder
10. februar 2001 - 07:23 #7
Jeg kan varmt anbefale ww.EDB-mix.dk
Der er skidegod service, og de er leveringsdygtige hele tiden.