Avatar billede zipip Praktikant
19. april 2004 - 13:48 Der er 7 kommentarer

Interactive Log-on

Jeg har fået sat en policy instilling forkert. MS har en fix for problemet men beskriver ikke hvor det stammer fra.
Er der nogen der kan pinpointe policy elementet der kontrollerer denne indstilling.

Fejlmelding:
The Local policy of this system does not permit you to log on interactively.
Avatar billede steen_hansen Forsker
19. april 2004 - 13:59 #2
Mon ikke den er iblandt der?
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. april 2004 - 08:13 #3
Fandt du ud af noget?
Avatar billede zipip Praktikant
26. april 2004 - 08:36 #4
Har desværre ikke haft tid endnu. Jeg giver lyd fra mig når jeg har set materialet. Tak på forhånd
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. april 2004 - 08:41 #5
10-4 :o)
Avatar billede kdige Nybegynder
27. januar 2005 - 11:56 #6
Jeg har haft dette problem, og har også løst det igen...
den admin bruger jeg loggede ind på win2003 server med, var tilføjet til grupperne "remote web workspace users" og "remote operators".
Da jeg fjernede min bruger fra de 2 grupper, og kørte gpupdate /force kunne jeg logge på serveren lokalt og fra remote pc
Avatar billede kdige Nybegynder
27. januar 2005 - 11:58 #7
og her er en pin-point som du bad om, men ovenstående var løsningen for mig...

http://www.petri.co.il/logon_locally_user_right.htm