Avatar billede kenw. Nybegynder
14. februar 2001 - 15:19 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Automatisk afbrydelse ???

Jeg er igang med at downloade en rimelig stor fil og jeg vil gerne gå fra computerne imens men hvert 20 min. kommer der er skilt op med \"Automatisk afbrydelse\" forbindelsen bliver afbrudt om 30. sek! Hvor er det nu lige jeg slår det fra ???
Avatar billede wisen Nybegynder
14. februar 2001 - 15:20 #1
Kontrolpanel->Modem->Instillinger
Avatar billede kenw. Nybegynder
14. februar 2001 - 15:32 #2
Kan du uddybe det lidt nærmere!
Avatar billede kenw. Nybegynder
14. februar 2001 - 15:42 #3
Jeg har hævet pointene lidt mere selvom jeg har slået det fra før! Jeg kan bare ikke huske det!! wisen>>> Kan du ikke uddybe det lidt nærmere?? Der er ikke noget Indstillinger under Modem??
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 15:44 #4
så prøv at dobbeltklikke på dit modems ikon, hvor end det så er. og gå ind i indstillinger, formoder jeg.

mit modem har nemlig et ikon i min system tray.
Avatar billede kenw. Nybegynder
14. februar 2001 - 15:49 #5
Er det den der \"Afbryd opkald, hvis ventetiden er længere end..\" ??
Avatar billede wisen Nybegynder
15. februar 2001 - 07:52 #6
Nej, den hedder noget med \"afbryd hvis der ikke er aktivitet\". Jeg er ikke helt sikker på formuleringen, jeg har ikke lige mulighed for at kikke efter. Jeg synes bare ikke at den skulle spørge, når du downloader, men jeg har været ude for det samme. Som sagt skal du ind i kontrolpanelet->Modem->Indstillinger; herunder skal du vist nok trykke på en knap, for at få dialogen frem...
Avatar billede hologram Nybegynder
11. juli 2001 - 17:28 #7
Åben Internet Explorer og vælg Funktioner->Internetindstillinger...
Vælg fanebladet Forbindelser og tryk på Indstillinger.
Vælg Avanceret og sørg for at \"Afbryd forbindelsen hvis den ikke bruges i XX minutter\" og \"Afbryd forbindelsen hvis den ikke længere er nødvendig\" ikke er sat til.
Så burde det virke! ;)
Avatar billede hologram Nybegynder
02. juli 2002 - 03:52 #8
Wow...
Det tog sin tid ;)

Tak for points anyway
Avatar billede initializing Nybegynder
02. juli 2002 - 03:55 #9
Lol