Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. maj 2004 - 15:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er brugeren slettet, siden man ikke kan ligge et svar.?

http://www.eksperten.dk/spm/497212

eller hvad er forklaringen.

Ppå forhånd tak.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. maj 2004 - 15:15 #1
Er kontoen ikke lukket, det manglende navn synes jeg signalere at der ingen afsender er mere.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. maj 2004 - 15:18 #2
det er det jeg mener, men så bliver spm altså ikke slettet..?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
18. maj 2004 - 17:08 #3
Hvis du holder markøren hen over flaget, så står der at spørgsmålet er lukket med accepteret svar, så af en eller anden grund er spørgsmålet lukket, selvom der ikke er nogen svar..
Avatar billede ellebaek Nybegynder
18. maj 2004 - 17:36 #4
faktisk er alle brugerens indlæg også slettet..
Det er lidt mærkeligt at se..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. maj 2004 - 19:24 #5
je, pudsigt ikke..O)

Men det har noget at gøre med det breakdown..?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
18. maj 2004 - 22:07 #6
Det kan godt være...

Men det er mærkeligt at det kun er hans indlæg der er slettet og ikke nogen af de andre i spørgsmålet..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. maj 2004 - 22:19 #7
tror aldrig jeg for helt korrekt svar, men mystik er det..O)

Tak fordi du deltog..O)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. maj 2004 - 02:11 #8
Kan det tænkes at forholde sig sådan, at opretter af spørgsmålet, samt samt evt. øvrige deltagere der har ladet sig oprette som brugere af Eksperten, efter sidste backup inden nedbrudet, ikke kan ses i spørgsmål ?
Jeg tænker på at de jo teknisk set aldrig har eksisteret, men undrer mig samtidigt over, at spørgsmålet så eksisterer :-/
Kan være en CoAdmin eller Admin kan svare på det.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. maj 2004 - 17:29 #9
ha..O)
nu fandt jeg tilfældigt en mere, bare ligesom den anden vej, hvis i forstår..*G*
http://www.eksperten.dk/spm/470739