Avatar billede torbengb Nybegynder
21. maj 2004 - 13:43 Der er 3 kommentarer

MP3 afspiller har brug for reset

Hvordan reset'er jeg en CM-Tech CA B-200MT?

Det er en MP3/WMA afspiller/USB disk som har låst sig underligt. Den trænger til en RESET men jeg ved ikke hvordan det gøres. Der er ingen reset knap, og det nytter ikke at tage batteriet ud. Der er nogle musikfiler i memory, og der er plads endnu. Men når jeg tænder den siger den "no files", og jeg kan ikke bladre imellem de mapper, den indeholder. Menuerne fungerer fint, men den reagerer bare ikke på valgene. Radioen fungerer også, men den husker ikke de stationer, jeg lagrer.
Avatar billede jthansen Nybegynder
08. juni 2004 - 16:44 #1
har du prøvet at stoppe den i computeren og formatere den
Avatar billede torbengb Nybegynder
15. juni 2004 - 09:07 #2
Ja, jeg har naturligvis prøvet at formattere den. I min ene pc fungerer den helt normalt som en alm. USB disk som jeg kan formattere, bruge etc. men det hjælper ikke til at "låse den op". Sjovt nok bluescreener min anden pc hvis jeg sætter den i stikket, men det har nok mere med pc'en end med afspilleren at gøre.
Avatar billede torbengb Nybegynder
20. juni 2004 - 10:54 #3
Nu har jeg prøvet at skrive til producenten på en koreansk hjemmeside (http://cmt21.co.kr/cmt21/eng/faq/faq_06.php3) -- Jeg håber jeg får et svar på engelsk! :-)