Avatar billede drole Nybegynder
22. maj 2004 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PHP support

Er der nogen der har MSN og kan PHP(rimelig godt)... Som kan klare at blive spurgt om support spørgsmål en gang imellem:D

Det ville være nice
Avatar billede the_legend Nybegynder
22. maj 2004 - 16:54 #1
så lad da gå. codeadmin@mail.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
22. maj 2004 - 16:54 #2
yes, min mail er i min info
Avatar billede drole Nybegynder
22. maj 2004 - 16:59 #3
så har jeg added jer
Avatar billede dennismp Nybegynder
22. maj 2004 - 17:02 #4
Er det ikke netop formålet med eksperten ? At få "hjælp til selvhjælp" ?
Avatar billede stev Nybegynder
22. maj 2004 - 17:02 #5
Here you go:
christian[snabela]steffweb[dot]dk
Avatar billede roenving Novice
22. maj 2004 - 17:50 #6
Øeh, hvor er de spørgsmål og svar, som er betingelsen for at uddele point ?-)

the_legend bedes øjeblikkelig oprette et spørgsmål og leverer point tilbage, i modsat tilfælde vil disse point blive betragtet som ulovlig point-overførsel, hvilket vil medføre lukning af begges konti ...

Se http://www.eksperten.dk/regler.phtml,
[Det er ikke tilladt, at]

§2.1.12:
tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

§2.1.13:
tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

/coadmin
Avatar billede drole Nybegynder
22. maj 2004 - 17:52 #7
im sorry:S.... Det vil jeg huske i fremtiden