Avatar billede Svave Nybegynder
25. maj 2004 - 17:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ubeskyttet swf fil som jeg gerne vil gemme på min pc.

Jeg er inde på en side som har noget flash animation jeg gerne vil have liggende. Sitet er ikke beskyttet mod import osv. Har engang læst at når man besøger falsh sitets ligger de i virkeligheden på ens pc mens man afspiller disse filer (swf). Kan nogle forklare mig hvorledes jeg beholder denne fil jeg ønsker at beholde.

Hilsen Svave
Avatar billede barklund Nybegynder
25. maj 2004 - 17:18 #1
Bare fordi den ikke er beskyttet betyder det ikke, at du må gøre hvad som helst med den :)

Men selvfølgelig må du gemme den lokalt hvor du har lyst. Hvis du bruger internet explorer kan du gå op i Tools -> Internet Options -> Settings -> View/browse files eller noget i den stil. Her vil den ligge som en swf med det navn, som den har på siden. Du kan for eksempel sortere efter domæne...
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
25. maj 2004 - 17:21 #2
Du går ind i:
C:\Documents and Settings\bruger navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
Der ligger alle flash film mm. du ser både som bannere og hele sites.
Også media filer af alle mulige slags, der af navnet Temp. Int. Files...