Avatar billede longgaard Novice
27. maj 2004 - 01:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdateret dato ens på alle sider

Jeg vil gerne en "sitet er opdateret dato" på mine sider.
Den viste dato skal være ens på alle sider.

Jeg forestiller mig at det kan gøres med et script som læser redigerings datoen på sitets news.html fil, som bliver opdateret hvergang der sker ændringer og skal så hente og gengive denne dato.

Jeg har forsøgt mig med varianter af:
dato = document.lastModified;
document.writeln(dato);

For den enkelte html fil virker ovenstående fint, men kun jeg ville gerne have datoen til at vise en anden fils dato.

Nogle bud??
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2004 - 01:27 #1
Viser du ikke den side, hver gang nogen kommer ind på forsiden, for så kunne du vel lægge en cookie og aflæse den, når en side blev loadet ?-)
Avatar billede longgaard Novice
27. maj 2004 - 08:53 #2
-> roenving
Nej, news.html vises kun når brugeren klikker på linket til den. Jeg vil gerne undgå brug af cookies, hvis det er muligt.
Avatar billede longgaard Novice
04. november 2004 - 23:12 #3
Lukker spørgsmål og prøver et nyt