Avatar billede brianus Nybegynder
01. juni 2004 - 12:39 Der er 3 kommentarer

Hva' skal du ha' for personligt kursus i Flash/databaser

Jeg leder efter en person, som har erfaring med opbygning af dynamiske sider i Flash. Vi mødes ved min stol i Silkeborg et par dage eller tre, hvor vi i praksis prøver at bygge dynamiske sider op - helst i PHP/mySQL eller alternativt ASP/Microsoft SQL.

Du får selvfølgelig behørig betaling i hvide penge for din indsats.

Send en mail på navn@bluesbrother.dk (navn erstattes med brian), hvis du er interesseret.

PS: kategorien for free-lance opgaver var måske mere oplagt, men jeg tror, jeg rammer min målgruppe bedre her. Undskyld....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2004 - 12:47 #1
Du kan kontakte mig på nikolajdu3@hotmail.com - Så kan det være vi kan finde ud af noget. Jeg er omkring Silkeborg d. 24,25,26,27 i den her måned.
Avatar billede brianus Nybegynder
03. juni 2004 - 21:00 #2
Vi ses, Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. juni 2004 - 21:07 #3
yes yes :))