Avatar billede sohl Nybegynder
05. juni 2004 - 14:53 Der er 4 kommentarer

gemme email indstillinger

hey.

i tidligere versioner af office var det muligt at gemme/eksportere sine konto-indstillinger når man evt skulle formatere.

jeg kan ikke finde denne option i det nye - er der nogen der har nogle råd? kan man finde en fil ala .pst som indeholde kontoindstillingerne?

/ralf
Avatar billede hcma Novice
05. juni 2004 - 17:34 #1
Funktioner -> Konti -> Eksporter
Avatar billede hcma Novice
05. juni 2004 - 17:37 #2
Hvis du vil have gemt hele Outlook:
Søg efter Outlook.pst  (slå vis skulte filer til) og tag en kopi af den, eller
Marker Outlook idag (private mapper) -> Filer -> Eksporter -> Eksporter til et andet program eller fil -> Filen med private mapper (pst) o.s.v.
Avatar billede sohl Nybegynder
05. juni 2004 - 17:38 #3
hey boys. det er ikke pst filen jeg snakker om om konto indstillingerne i outlook 2003.
Avatar billede andreassen Nybegynder
25. februar 2005 - 14:59 #4
Funktionen er flyttet ud i \start\programmer\microsoft office\office værktøjer\Microsoft Office 2003 guiden gem mine indstillinger