Avatar billede h-rytter Nybegynder
06. juni 2004 - 01:16 Der er 2 kommentarer

periodisk støj i headset (kun med pc)

Hej alle !
jeg har anskaffet mig et bluetreak G2 V 1,2 og en logitech BT hub. Med henblik på skype og messenger.
jeg har brugt headsettet lidt på en nokia 3660 og en SE T610, på begge telefioner er lydkvaliteten rigtig fin.
Men når jeg forbinder det til min pc, og aktivere en lydkilde (ligemeget hvad skype, winamp osv.) er kvaliteten så dårlig, og med periodisk støj der er så kraftig så det bliver ubrugeligt. jeg kan gå ind i er andet rum, det ændre ingen ting, så afstanden er ikke problemet.

Er der nogen der har et godt bud på en løsning ?

Jeg tror den er svær så jeg giver 180 Point
Avatar billede nopsen Ekspert
06. juni 2004 - 02:02 #1
når du sætter dit headset til, skal du sætte dine lydindstillinger op til at bruge bluetooth audio, har du gjort det?
Avatar billede h-rytter Nybegynder
06. juni 2004 - 22:01 #2
jo jo da...hvis jeg ikke vælger bluettoth kommer lyder jo ud i højtelerene på skrivebordet..