Avatar billede mm304 Nybegynder
06. juni 2004 - 14:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afspille asf-filer

Hej eksperter...

Jeg har det problem, at jeg ikke kan afspille asf-filer. Har kigget lidt rundt på eksperten for at finde lignende indlæg, men har ikke kunnet bruge det til så meget.

Det drejer sig om alle afsnittene fra dr.dk/angora.

Jeg har prøvet med BSplayer og Windows Media Player 9, men det virker altså ikke.

Nogen der ved hvorfor?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
06. juni 2004 - 14:21 #1
sidder du bag ved en FW? så vidt jeg husker bruger ASF og WMV nogle specielle porte
Avatar billede mm304 Nybegynder
06. juni 2004 - 14:24 #2
fandt ud af det...
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
06. juni 2004 - 14:24 #3
ok...
Avatar billede sharkman Nybegynder
06. juni 2004 - 14:26 #4
Måske er det noget med codecs? Er din forbindelse hurtig nok til streaming video?
Media Player 9 skal kunne afspille.
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=asf
Avatar billede sharkman Nybegynder
06. juni 2004 - 14:27 #5
Tillykke!
Hvad var der så i vejen?
Avatar billede mm304 Nybegynder
08. juni 2004 - 18:37 #6
manglede bare at sætte Media Player til at skulle afspille den slags filer....
Avatar billede sharkman Nybegynder
08. juni 2004 - 19:24 #7
Tak skal du ha'. Ja, den er jo klassisk, nærmest som at kigge efter, om der er benzin på bilen  :o)