Blev det beskadiget under fragt?, for så kan du få det erstattet gratis, men hvis du selv har "lavet" skaden, så ser det ikke så godt ud.
Du kan evt. kontakte butikken du købte den i og forhøre dig om man kan købe nye covers, ellers må du ty til dine kreative egenskaber og prøve at lave et cover selv. c",)
Du har jo normalt 14 dages fuld retur ret, så prøv evt. at smutte ned i butikken og forklar dem problemet, er de bare lidt service minded bytter de den (forhåbenligt).
Hvis du lige har købt den i dag og skaden (højst sandsynligt) var på covered inden du købe det, så er det bare med at klage, da de i så fald har givet dig et mangelfuldt produkt.
Er det længere tid siden kan det jo nok blive lidt svært at overbevise dem om at skaden var der før du købte den, men prøv da da endelig det kan ikke skade.
Husk først den "venlige" indgangsvinkel, men hvis det ikke virker, så er det bare at klø på med "knap" så venlige attitude c",)
Har også smidt et svar til dig på Kandu... Konsulenten mente at have et, og at jeg ville modtage det i morgen... (Håber så bare det er det rigitge:-) )
Så håber jeg bare det er det rigtige cover... Det ser godt nok fint ud...
Nu må vi se.. Jeg har forresten fri i morgen... Men så må det vel være der torsdag... Vender lige tilbage, når jeg ved om de i det hele taget havde et...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.