Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2004 - 17:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Unlock af SonyEricsson T610

Hej!

Har netop investeret i ovenstående telefon, og nu skal den så låses op.

Som jeg ser det har jeg 2 muligheder:

- Få en til at gøre det mod betaling
- Købe et datakabel og selv gøre det

Det med at betale for det er jeg for nærig til, og det kunne jo være sjovt at have et datakabel bagefter til andre Sony telefoner.

Hvis jeg selv vil gøre det, hvilket datakabel skal jeg så bruge? Er det fint med et til serielporten til 69 kr eller skal det være USB?

Og hvilken software skal jeg bruge, og hvor finder jeg den?

Kom gerne med link til et billigt datakabel (her i DK) og meget gerne med link til unlock-software.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2004 - 20:50 #1
Købte en Terminator dongle i Tyskland, det spiller max.
Avatar billede mobilunlock Nybegynder
19. januar 2005 - 23:28 #2
hejsa:du kan ikke låse en sony ericsson mobil op med et almenligt datakabel der skal et spicialt kabel til sammen med et progam og er din mobil mad softwar version R5C005 er den samtidig skal have opdateret softwaren.
prøv denne side http://www.nokia.unlock.webbyen.dk eller søg en unlocker på denne side http://www.dkunlock.dk

MVH MOBILUNLOCKen også
RSA låst og det betyder at den samtidig skal opdateres efter oplåsning
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
25. juni 2013 - 08:00 #3
Frigørelse af en mobiltelefon ved hjælp af noget software er meget risikabelt. Du har sårbare chancer for at mursten din enhed, mens du prøver at låse den op ved hjælp af software. Den sikreste og nemmeste måde at låse en mobiltelefon er at låse bruge unlock kode. Du kan låse en Sony Ericsson T610 også bruge unlock kode selv. Du kan få den nøjagtige unlock kode til en Sony Ericsson T610 fra http://www.superunlockcodes.com/sony-ericsson-t610/rs16wp9/ overkommelig pris med nem oplåsning vejledning. Held og lykke.