Avatar billede boandersen Nybegynder
11. juni 2004 - 17:32 Der er 4 kommentarer

Kan ikke se mine filmklip fra digital kamera

Jeg har et Canon Powershot A80. Efter at jeg har uploaded mine filmklip (.avi) vil ingen af mine afspillere vise dem. Der kommer kun noget farvet flimmer på skærmen, men lyden er ok.

Det 'sjove' er, at jeg kunne sagtens afspille film før jeg købte et nyt grafikkort (Fra Geforce 3 ti200 til FX 5900XT). Jeg har opdateret mine drivere.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:34 #1
Hvis ikke det virker i windows medie player, så vil jeg næsten sige, at kamereraret skulle være defekt
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 17:34 #2
ellers ved jeg det ikke
Avatar billede boandersen Nybegynder
11. juni 2004 - 17:38 #3
Nej, jeg tror ikke, at det er defekt da Media player ikke vil afspille filmklip, som fungerede fint før jeg købte nyt grafikkort.
Avatar billede boandersen Nybegynder
11. juni 2004 - 18:23 #4
Jeg har lige fundet ud af, at man kan se dem i Quick time player. Men jeg vil stadig kunne se dem i Media player da jeg kan erindre at kvaliteten var meget bedre.