dannyboyd: En kommentar som 13/06-2004 19:07:08 er der ikke nogen der kan bruge til noget. Du hverken kan eller skal prøve på at bestemme over hvem der skal hjælpe hvem her på Eksperten, så hold derfor venligst den slags kommentare for dig selv. Hvis du endelig skal udtrykke dig i den retning, så gør det venligst via Karma.
pepijo: Som du nok har fundet ud af, så er det ikke så smart at kalde folk for alle mulige navne - heller ikke selvom du evt. føler dig trådt på. Mht. en Eksperten FAQ, så vil jeg anbefale dig at læse lidt på
http://expfaq.1go.dk/ - den er mere opdateret end
http://www.ebruger.dk/faq/ :)
Snowball / CoAdmin