Avatar billede peterbusk Nybegynder
14. juni 2004 - 11:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - Backup fejler med : cyclic redundancy check

Jeg har en Windows Server 2000 med Backup Exec 9.1 hvor jeg pt. har fire bånd. Sommetider sker det ar jeg får en mail med nedenstående besked og andre gange går det godt.

Hvad betyder nedenstående fejl og hvad kan jeg gøre for at undgå den?

(Server: "xxx") (Job: "Backup 0002") Backup 0002 -- The job failed with the following error: Data error (cyclic redundancy check).
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 11:20 #1
Jeg har fået følgende fejl når mediet simpelthen ikke passet til det hardware der skrev til det. Fejlen er egentlig misvisende og taler om et defekt medie der ikke klarer testen, hvilket jeg dog ikke tror det er.

Er du sikker på mediet er understøttet af skriverhardwaren?
Avatar billede peterbusk Nybegynder
14. juni 2004 - 11:28 #2
De tapes jeg benytter har tidligere (mindre end en uge) virket fint.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 11:29 #3
Det er en af de fejl der kan skyldes mange ting :O) Du kan læse lidt på denne side om mulighederne http://seer.support.veritas.com/docs/192216.htm
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 11:39 #4
Her er en side som kan bruges som udgangspunkt for fejlfinding
http://seer.support.veritas.com/docs/234547.htm
Avatar billede pempem Nybegynder
19. januar 2005 - 19:51 #5
Hej Peterbusk.
Kører selv med 6 streamers og har haft en der meldte CRC fejl på samme bånd hver gang. Ud med det og ind med et spritnyt. Derefter spiller det.
Avatar billede peterbusk Nybegynder
12. juni 2007 - 23:07 #6
Lukkes
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester