Avatar billede delphi_newbien12 Nybegynder
14. juni 2004 - 16:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

License expired

Hej

Jeg får nogle gange denne mystiske fejlmeddelelse når jeg prøver at compile mit projekt. License expired, det er ligesom hvis jeg har brugt for lang tid uden at lave noget, så kommer den. Så kan jeg lige genstarte Delphi og så kan jeg compile ordenligt igen.

Hvad er det der sker? Kan man slå det fra?
Avatar billede delphi_newbien12 Nybegynder
14. juni 2004 - 16:39 #1
Det den helt præcist skriver er: License is invalid or has expired
Avatar billede jpvj Nybegynder
14. juni 2004 - 16:46 #2
Der er en update til C++ builder til netop det issue... prøv at se på Borlands hjemmeside om der ikke også skulle være en SP/patch til Delphi.
Avatar billede delphi_newbien12 Nybegynder
14. juni 2004 - 17:02 #3
der er en update, nu skal jeg bare lige huske hvad mit password er, hehe totalt dumt at jeg aldrig kan huske det.