Avatar billede grunken Nybegynder
15. juni 2004 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konstante Javascript fejl!

Efterhånden er det hver gang jeg går ind på et spørgsmål at dette sker -> http://www.grunken.dk/images/expfejl.jpg

Det ser umiddelbart ud til at eksperten er holdt op med at sende alt dataen ud til brugeren :o)

Eller er jeg den eneste ?

Dette er et snap fra ie 6, men fejlen er somen lige så konsekvent i mine andre browsere opera,firefox etc.

/mvh
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2004 - 14:05 #1
Jeg oplever ikke problemet, og jeg har testet i IE og Firefox. Andre der oplever det samme som grunken, eller skal fejlen findes i hans opsætning? =)
Avatar billede grunken Nybegynder
15. juni 2004 - 14:14 #2
Ja det kunne godt være jeg skulle gå min opsætning igennem :o)

men fejlen er dog først kommet efter seneste opdateringer, hvor fejlen kommer i større eller mindre grad alt efter tidspunkt/belastning på eksperten!
Avatar billede fromsej Praktikant
15. juni 2004 - 16:24 #3
Ingen fejl her.
Avatar billede grunken Nybegynder
15. juni 2004 - 19:51 #4
godt jeg antager at min puter er problemet, tak for inputs :o)