Avatar billede prip10 Nybegynder
15. juni 2004 - 17:39 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Ændre opløsning af skærm..

Hey..

Jeg er kommet til og sætte min skærm for højt op i opløsning, og kom til og sige ja til at den skulle køre med den opløsning.. Og nu kan jeg ikke skifte den tilbage, fordi skærmen ikke kan tage den opløsning? Er den enste vej format c:?
Avatar billede miss-g Seniormester
15. juni 2004 - 17:42 #1
Er det ikke bare noget du ændrer under skærmindstillinger?
Avatar billede miss-g Seniormester
15. juni 2004 - 17:43 #2
Ved ikke hvilket styresystem du har - men i xp - højreklik på skrivebordet, vælg egenskaber, og indstillinger...
Avatar billede miss-g Seniormester
15. juni 2004 - 17:44 #3
Ok - læser lige igen - du kan ikke skifte tilbage, men hvorfor ikke?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2004 - 17:44 #4
Start op i fejlsikret tilstand, skift opløsning til det lavest mulige, genstart almindeligt og sæt den op til en opløsning den kan køre. :)
Avatar billede prip10 Nybegynder
15. juni 2004 - 17:44 #5
Jamen jeg kan ikke se det.! Når jeg starter compen op og er på vej ind i windows siger den noget med at den ikke kan tage så mange hz eller sådan noget..
Avatar billede prip10 Nybegynder
15. juni 2004 - 17:45 #6
Hvordan starter jeg i fejlsikret?
Avatar billede miss-g Seniormester
15. juni 2004 - 17:46 #7
Tryk F8 på første skærmbilledet.
Avatar billede miss-g Seniormester
15. juni 2004 - 17:48 #8
Hvis det virker - må du hellere bede n0rmality om at lægge et svar (mit var vist ikke brugbart - da jeg ikke fik læst spørgsmålet godt nok) *G*
Avatar billede prip10 Nybegynder
15. juni 2004 - 17:48 #9
n0rmality
Læg lige et svar..

miss-g du får også lidt..
Avatar billede dmcn Praktikant
15. juni 2004 - 17:49 #10
Boing. :)