Avatar billede thorndahl Nybegynder
18. juni 2004 - 09:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Menu i Adobe Encore DVD

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvordan jeg får et filmklip til at afspille i et afgrænset område(man kalder det vist en thumbnail) i menuen, når man klikker på en knap? Jeg kan kun få filmklippet til at afspille i "full-screen" når man klikker på knappen.

Hvordan får jeg det til at virke ?

Jeg har læst forskellige tutorials men synes ikke rigtig de givet mig svaret så jeg kan komme videre.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
18. juni 2004 - 18:57 #1
Prøv evt. at søge om hjælp her http://my.digitalmedianet.com/htm/homeset.htm vælg DMN forum i venstre side og vælg herefter Adobe Encore.
Avatar billede thorndahl Nybegynder
19. juni 2004 - 08:24 #2
tak, men det koster jo penge og det ser ud til at de automatisk trækker pengene...hmm mon ikke det kan blive et problem - er ikke sikker på at det vil gå smertefrit...har du selv været eller er du selv medlem ? Det ser ellers godt ud ... der er i hvertfald nogle spørgsmål ... om der så er nogen der får et svar...ja det må guderne vide eller ved du om det er gode svar der ligger bag ?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
19. juni 2004 - 19:00 #3
Det koster IKKE penge, det foregår på samme måde som Eksperten (dog uden point).
Avatar billede thorndahl Nybegynder
21. juni 2004 - 12:49 #4
Det koster 2,99 $ om måneden så vidt jeg kan se og jeg kan ikke klikke på et spørgsmål og se svaret uden jeg er logget ind og har ved indmeldelse beder de om mine kreditoplysninger....så jeg ved ikke hvordan du har fået det gratis?

Dette er hvad der står:

Don't have a My DMN Account?
Register Today!
and Get All the Industry News, Reviews, Tutorials and Information You Need but
NO ADS

For just pennies a day you can get all the Digital Media Net content, all the news, all the reviews, all the tutorials, all the features and all the forums, wrapped in a quick loading, dynamic interface but NO ADS. So if your suffering from low bandwidth, don't have time to surf around for the information you need or just can't stand the advertising clutter - My DMN is for you.

Created by Digital Media Net, the worlds largest online source of information for the digital content creation industry and featuring DMN Forums home of the Worldwide Users Groups (WWUG) - My DMN is a one stop, industry wide, essential resource for the professional.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
21. juni 2004 - 17:56 #5
Jeg kan fint logge ind og jeg har aldrig betalt, men du kan prøve her http://www.dmnforums.com/htm/homeset.htm DEN SKAL VIRKE :-)
Avatar billede valsbol Seniormester
14. juni 2009 - 22:21 #6
Her kan du finde en guldgrube af hjælp
http://www.davk.dk/viewpage.php?page_id=9
Avatar billede valsbol Seniormester
17. november 2010 - 16:19 #7
sonysoccer send lige et svar. så jeg kan lukke denne tråd
Avatar billede valsbol Seniormester
01. december 2010 - 13:29 #8
ok
Avatar billede valsbol Seniormester
01. december 2010 - 13:30 #9
ok