Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 17:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Start af 2-personers virksomhed

Hej alle..

Vi er to personer der har tænkt os at starte en virksomhed, og det har vi ikke ligefrem gjordt før, så vi er MEGET på bar bund...
Vi har ingen udgifter ved drift, så gæld etc skal der ikke rigtigt tænkes på...

Det vi gerne vil have er en guide til hvad der skal gøres for at oprette virksomhedden... hvem skal vi opsøge, hvad skal vi gører etc...

Morten
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 17:12 #1
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 17:12 #2
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 17:12 #4
jeg svaret nok ikke lige forløbigt - så ikke bliv sure over manglende respons fra min side

brugeren `Pyroman` er den anden part, så hvis han kommentere er det derfor..

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 17:13 #6
lars -> dahh.. - tænkte nu også lidt på 'personelige' oplevelser og en lille easy walk-through... meen...

Morten
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 18:19 #7
Beklager  :-) men kunne ikke udlede det af tråden
Avatar billede ahave Nybegynder
20. juni 2004 - 19:15 #8
Pas på med et interessant selskab(I/S), da der er solidarisk hæftelse for firmaets gæld. Dvs. hvis din ven ikke kan betale hænger du på det hele...Medmindre det er dig der ikke kan betale, selvfølgelig.
Avatar billede fangel Nybegynder
21. juni 2004 - 18:28 #9
lars -> det er fair nok..

ahave -> tjaa, gæld bliver nu intet prob. da vores udgifter pt ligger på under 500kr/år...

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
30. september 2004 - 22:57 #10
lukker