Avatar billede grav Nybegynder
23. juni 2004 - 16:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installering af MySQL på Fedora

Jeg har lige installeret en Fedora og tilvalgte godt nok nogle server-værktøjer som Apache og SQL.
Men den har åbenbart ikke installeret MySQL, ej heller MySQL-understøttelse i PHP.
Hvordan får jeg installeret MySQL (er der et installeringsværktøj i Fedora), og hvordan sikrer jeg mig at PHP også bliver opdateret med MySQL-understøttelse?
Avatar billede marmic Nybegynder
14. september 2004 - 22:48 #1
Det nemmeste er under installation at vælge MySql
Når du vælger SQL server skal du trykke for detaljer (jeg mener det er f12)
Her kan du vælge MySql :-)
/Michael
Avatar billede grav Nybegynder
14. september 2004 - 23:57 #2
Jeg har slettet installationen og geninstalleret (og husket at vælge de rigtige pakker).
Så jeg burde nok have lukket sp :-)