Avatar billede simba2811 Nybegynder
29. juni 2004 - 00:55 Der er 4 kommentarer

Ipac 2210 connect Nokia 6310

Jeg har prøvet at connect min 2210 med min Nokia 6310 for at komme på nettet, men jeg kan ikke få det til at virke, har brugt guiden på pocketfreak. Jeg har tdc abonement, men kender ikke apn adressen. Hjælp
Avatar billede pzycho Nybegynder
29. juni 2004 - 08:23 #1
apn = internet
Du skal ikke bruge noget i brugernavn og adgangskode
Avatar billede wyxz Nybegynder
18. juli 2004 - 19:18 #2
Prøv lige at kigge i dette forum
http://www.expansys.com/forumthread.asp?code=108417&thread=78

Der er problemer med at nogle af Nokias telefoner ikke "snakker samme sprog"
som HP2210

Jeg har selv opgivet at få det til at funke, og jeg har virkeligt brugt noget tid på det

Mvh Lars E
Avatar billede pzycho Nybegynder
19. juli 2004 - 09:17 #3
simba2811> Hvor langt kommer den når du prøver at gå på nettet? Kan du se om den connecter på til telefonen?

wyxz > Siden du henviser til er kun angående nokia 6230 og 6810, altså de nye nokia telefoner. Og de problemer er løst med den sidste patch fra HP hjemmeside. Nokia 6310 er også en noget ældre telefon
Avatar billede rasmus9 Nybegynder
05. januar 2005 - 14:45 #4
Der findes en opdatering til Ipaq 2210 på  Hp hjemmeside. Denne afhjælper problemer med Bluetooth forbindelse på Ipaq når de kobles sammen med fx nogle af Nokias telefoner.