Avatar billede elites Nybegynder
08. juli 2004 - 12:17 Der er 3 kommentarer

Online editor

Hejsa

Jeg skal have lavet en slags online "word editor", hvor man som i word kan skrive tekst med forsk. fonte og mange af de andre finesser. Derudover skal der kunne sættes billeder ind.

Alt dette skal ved "gem" funktionen blive gemt i et slags xml format hvor de forsk tekste står med fonte og positioner. Det samme med billederne.

Billederne skal uploades til et bestemt bibliotek.

Mvh. henrik

Nogle interesserede og prisforslag.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. juli 2004 - 20:19 #1
Hvorfor skal det være i xml
Avatar billede fagerholt Nybegynder
12. juli 2004 - 14:38 #2
Jeg kan muligvis hjælpe dig. Jeg har allerede lavet noget i den retning. Kontakt mig på fagerholt@ofir.dk
Avatar billede elites Nybegynder
12. juli 2004 - 20:02 #3
Fint