Avatar billede peter-randers Praktikant
22. juli 2004 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skift fra piratkopi til original

En pc kan ikke updatere sig længere på windows update. Det viser sig at der en piratkopi der er blevet installeret. Nu er der imidlertid blevet købt en spritny original

Er det nødvendigt at reinstalere hele window xp professionel igen? eller man evt. udskrifte serienr til det originale, hvis ja, hvordan gør man så det?

Peter
Avatar billede kenp Novice
22. juli 2004 - 14:04 #1
Avatar billede peter-randers Praktikant
22. juli 2004 - 17:31 #2
Det var lige det jeg havde behov for. Tak for hjælpen, hermed velfortjente point. Jeg behøvede kun at køre proceduren igennem én gang (tog godt nok nogle timer, men pyt, det virker)

Takker
Peter
Avatar billede kenp Novice
22. juli 2004 - 17:33 #3
Det var så lidt :) husk at marker mit navn og trykke accepter.
Avatar billede peter-randers Praktikant
22. juli 2004 - 17:46 #4
GODT du sagde det tak!