Avatar billede hhdata Nybegynder
07. oktober 1999 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Standard låsning i Access

Hvordan styrer access låsning??
Hvordan styrer access samtidighedsproblematikken?
Hvordan styrer access genoprettelse af tabte data under en transaktion?

Hvilke standarder har access for ovenstående spørgsmål? jeg ved at man kan kode sig ud af det.. men ikke hvad access´s standarder er.. Er der nogle der kan hjælpe mig.
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
12. oktober 1999 - 07:59 #1
Har du kigget på microsoft technet ??
Avatar billede hhdata Nybegynder
14. oktober 1999 - 16:42 #2
ja men det er ikke til at finde noget..
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
14. oktober 1999 - 20:57 #3
Kan du uddybe hvad du mener helt nøjagtig, så vil jeg hjælpe med at finde det !!!
Avatar billede sskov Nybegynder
17. juni 2001 - 16:23 #4
de spørgsmål kunne jeg satme også godt tænke mig besvarede..skal bla kunne den slags til eksamen på torsdag ;/