Avatar billede michaelwr Nybegynder
28. juli 2004 - 04:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express lukkes af Nip.exe

Hej Allesammen.
Outlook Express lukkes af NIP.EXE:
NIP.EXE har fundet en fejl og afsluttes.
Håber at I kan hjælpe.
MVH
Michael
Avatar billede cp1 Nybegynder
28. juli 2004 - 05:34 #1
jeg for 2 Nip.exe'er op når jeg søger på den , den ene er forbundet med "NORMAN Virusprogram" den anden med et billedprogram "VIPS" kig i indstillingerne i programmet/programmerne for at se om der sq være en indstilling du ka ændre,er der intet af dette der er relateret,så gi lidt flere oplysninger hvis du kan ;)
Avatar billede michaelwr Nybegynder
29. juli 2004 - 02:53 #2
Jeg har fundet en 'NIP.EXE' i Norman, og fjernet denne fil. Dette gør at jeg nu kan hente min mail; meen, er det den rigtige måde?
MVH
Avatar billede cp1 Nybegynder
29. juli 2004 - 04:28 #3
NIP står for "Norman Internet Protection" kig her http://www.norman.com/ , brug søgeboksen til højre øverst og søg på , nip , så kommer der foreslag til løsninger,skriver det på denne måde fordi man ikke ka linke direkte til søgningen på siten.
Avatar billede michaelwr Nybegynder
30. juli 2004 - 01:18 #4
Tak for de gode tip.
Nu virker 'skidtet' igen
Avatar billede cp1 Nybegynder
30. juli 2004 - 01:43 #5
herligt du fik det til at virke ;) jeg lægger dette som et svar hvis du syntes jeg ska ha lidt point for hjælpen.

venlig ment information.
for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter :O)