Avatar billede zarpod Praktikant
29. juli 2004 - 09:41 Der er 11 kommentarer

NTFS ændret til Raw partition, 0 bytes. Kan data genskabes?

Min primære partition på en af mine harddiske er pludseligt ændret til filformatet RAW med en størrelse på 0 bytes (jeg kan godt læse andre partitioner på samme disk). Jeg kører Windows XP og NTFS. Jeg har forsøgt Window genoprettelses funktion, som kopierer en ny MBR til disken, men det har ingen effekt. Jeg har mange vigtige data på disken, så jeg kan desværre ikke bare genformatere. Jeg håber, at nogen kan hjælpe!
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 09:53 #1
www.runtime.org

recover: http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/url.htm (bare tryk accepter)

Prøv at kigge hos IBAS - der er eksperter i at reetablere data, og har også en application til at WIPE data.
http://www.ibas.dk/datasletning/index.htm

men det er dyrt

http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/

http://www.ontrack.com/

"Download the 30-day trial version and see for yourself."

Handy Recovery™ is an easy-to-use data recovery software designed to restore files accidentally deleted from hard disks and floppy drives. The program can recover files damaged by virus attacks, power failures and software faults or files from deleted and formatted partitions.
http://www.handyrecovery.com/index.shtml --> lånt fra Halifax
Avatar billede zune3 Nybegynder
29. juli 2004 - 10:32 #2
jeg tror dette skulle virke men der skal den geninstaleres du kan skaffe en delpart diskette som slette patitionen og efter det bruger du en startdiskette med fdisk på eller vis det er win xp instalerer du bare fra cd det skulle raperarer dit problem hved ikke om der er andre metoder på hvordan du kan ændre det
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2004 - 11:29 #3
zune3 det vil resulterer at der skrives til partionen, og det er = datatab, som strych9 skriver så er der flere programmer der kan hjælpe med dette, har selv haft stor succes med Get data back fra runtime.org flere gange, det er absolut pengene værd ;)
Avatar billede zarpod Praktikant
29. juli 2004 - 14:04 #4
Problemet blev løst med File Scavenger, som kunne genskabe data
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 14:14 #5
Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:44 #6
Kunne være rart at høre hvordan tingene skred frem??????
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:08 #7
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:03 #8
Kan du ikke få lukket det her spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:37 #9
noget respons måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 12:12 #10
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 00:45 #11