Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. august 2004 - 08:43 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

www.mikeportnoy.dk opdateret! Hvad synes I?!

Så er www.mikeportnoy.dk blevet opdateret, og i den forbindelse vil jeg gerne høre jeres mening om designet, indholdet, brugbarheden og så videre :)

På forhånd tak!

/Rune
Avatar billede peet-49 Novice
02. august 2004 - 08:57 #1
Flot design-om lidt mørkt-hurtig og brugervenlig, interesserer man sig for trommer, er det der man skal logge på.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. august 2004 - 11:14 #2
tak for det :)

flere indlæg?!
Avatar billede arnums Nybegynder
02. august 2004 - 14:26 #3
lidt forvirrende med de "klemte" billeder i toppen, men ellers fint.
Men jeg syntes du skal lave dine knapper aktive i hele feltet(hit felt lige bredt), så f.eks. knappen "multimedia">"lyd" er lige så bred som "mp">"mp.com chatrum"
;o)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
02. august 2004 - 15:32 #4
DESIGN:
Fin side... Mean kommer virkelig i stemning..
Men ...
Personligt syntes jeg ikke dit banner fungere overhoved...
Men kan ikke læse hvad der står...
Du bruger to af de samme billeder + 1/4 af et andet... ikke godt.
MER kontrast - bedre kvalitet i billederne...

Det er så en smag sag om man kan lide billeder med "hvide kasser" :)

Generelt:
Fint.... er ikke i tvivl om at sitet  er troværdigt og brugbart... ;)

/rosenberg
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2004 - 15:33 #5
Jeg ville prøve at få menuen til at være en mere integreret del af designet, lige nu er den lidt uden for.

Hvilken skærmstørrelse har du optimeret designet til for det virker meget stor, det gør at linjerne med tekst bliver meget lange og derved kan det blive svært at fastholde koncentrationen omkring hvor man er. Jeg mener at man kan miste  fokus når man skifter linie for at fortsætte lasningen.

Det ser da ud til at den sorte farve ramme meget godt og ligesom ligger sig op af musikstilen/udstyret. Jeg synes at designet er fint og overskueligt, men at det er synd med småfejlene beskrevet ovenfor.

Hvis man springer over til forummet er det dog syndat designet helt ændre sig, det bliver længere osv. man kunne godt gøre så det hold sig nogenlunde til hinanden.

Håber du fik lidt ud af kritikken :D
Avatar billede rosenberg Nybegynder
02. august 2004 - 15:35 #6
En sidste ting er at menuen ikke fungere ikke korrekt i SAFARI ( mac os X ) Men virker fint i IE (mac os x )

/rosenberg
Avatar billede sorenbs Nybegynder
02. august 2004 - 17:41 #7
Fint site, og det virker rigtigt godt med den hvide tekst på de mørke billeder, så det er til at læse. Jeg kan også godt lide at sidens indhold strækker sig helt fra top til bund. Menuen virker dog som om den falder lidt udenfor. Jeg ville nok centre teksten, og måske placere menuen under billederne, det ville gøre den mere synlig og lidt mindre klemt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. august 2004 - 23:30 #8
ok tak for jeres input! Jeg ser om det hjælper at lave nogle af de ting I foreslåt :)

jeg lader lige spørgsmålet stå åbent et par dage før jeg uddeler point..
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
26. august 2004 - 21:53 #9
Jeg synes den er virkelig go. Der er en masse spændende grafik. Dropdowsene har en god og oversulig udformning og farve
Jeg går ud fra at siden handler om en eller anden trommeslager og det fremgår tydeligt hvad der er meget godt.

Forsiden er måske en anelse forvirende hvad der kunne løses bla.a ved at fjerne navnet der går hen over billederne.

Ha det godt ...og hold gang i trommespillet

Simon