Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. august 2004 - 21:57 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

HiJackThis Log - At læse/læse/forstå om HiJackThis + diverse scan

Hi HiJackThis 'freaks' - (Ingen nævnt - Ingen glemt)

Jeg forsøger at følge med på diverse HiJackThis logs og lure 'fidusen' af; i den forbindelse: Er der noget sted på nettet hvor man kan lære/læse noget (mere) om denne HiJackThis ?

Selvfølgelig at følge med i de utallige HiJackThis her på eksperten... men alligevel...

Og så er der alle de forskellige scanner programmer; der har jeg lidt indtryk af at "nogle ka' li' blondiner og andre rødhåret".

Nogen rød tråd i den forbindelse - eller bare jeres erfaring/tips fra andre ?

Hilsen 'Majsmarken'
Avatar billede nimoha Nybegynder
02. august 2004 - 22:06 #1
Du kan jo altid starte med at læse om hvad de forskellige linier betyder: http://computercops.biz/HijackThis.html
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. august 2004 - 22:13 #2
Glimrende side - et godt stykke af vejen...
Mere ka' altid bruges...
Avatar billede resist Nybegynder
02. august 2004 - 22:23 #3
Her er en liste over en del programmer, og hvad de gør (under Tasklist): http://www.answersthatwork.com/
Avatar billede nimoha Nybegynder
02. august 2004 - 22:32 #4
Til at finde ud af hvad programmer under Tasklist gør, er disse to også gode:

http://www.windowsstartup.com/wso/search.php
http://www.sysinfo.org/startuplist.php
Avatar billede fromsej Praktikant
03. august 2004 - 19:37 #5
Der er kun den hårde måde, følg med i logfilerne i alle de fora du orker.
Prøv at fixe nogle stykker, hjemme og sammenlign resultatet med det der bliver lagt i tråden.
Selvfølgelig skal du ikke tage alles svar for at være rigtigt, der er også folk der tror de kan, men som skader mere end de gavner.
Herhjemme er der */teamspywarefri og */supporter i vores forum, som ved hvad de laver, selvfølgelig er ingen af os ufejlbarlige.
På Eksperten kan du også roligt tage det meste for gode varer, står der Arlet, Resist, Fromsej, Nimoha, Andersenph, Perhaps, Aovergaard og til dels John Stigers (der ved hvornår han skal stoppe og kalde på en af os andre) borger det for en vis kvalitet, de svar kan du regne med.
Jeg har sikkert glemt nogen, det undskylder jeg på forhånd.*S*
Angående hvilke programmer/scannere vi anvender, TSF bruger som regel samme værktøjer, det gør det lettere for en af de andre at hoppe ind i en tråd når vi ikke bruger mange forskellige metoder, vi prøver at følge med i de store fora, hvor vi får mange gode tips og nyttige værktøjer, samtidig hjælper vi hinanden i den rette anvendelse, så alle ved hvad de skal.

Du spørger bare, hvis der er noget der skal uddybes.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 18:05 #6
<fromsej> og Co.:
Er der noget sted jeg ka' "kalde" på en af jer 'HiJackThis' specialister mht. et specifik eksperten spm. som jeg er startet på at kommentere/besvare ?
Avatar billede resist Nybegynder
09. august 2004 - 18:33 #7
Du er velkommen til at se mit minisite. Der er både ICQ, MSN Messenger og e-mail.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. august 2004 - 19:28 #8
from09sej (at) webspeed.dk er nok det hurtigste for mit vedkommende.
Avatar billede nimoha Nybegynder
09. august 2004 - 20:58 #9
Min MSN, står også på mit minisite, så du er velkommen til at tilføje mig, hvis der skulle være noget :=)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. september 2004 - 08:19 #10
For en go' ordens skyld - lukketid - for at ikke have disse POINT 'ude' - POINT ???
Avatar billede fromsej Praktikant
14. oktober 2004 - 10:43 #11
Hov, den her har vi glemt.*S*
Avatar billede resist Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:45 #12
Svar ;-)
Avatar billede nimoha Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:58 #13
Svar :-)
Avatar billede resist Nybegynder
06. november 2004 - 22:08 #14
Lukketid ;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2004 - 22:13 #15
Så OK - da  >>;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2004 - 22:15 #16
Tja - det blev 'skæve' pointtal...
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 22:15 #17
Bange dak for point.(Forkølet tastatur)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2004 - 22:22 #18
<fromsej>: Hvis du mener du er smittet med noget så gennemfør en HiJackThis 'kur' - vi andre skal jo ikke blive smittet af dig vel ?

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/forkoelelse.htm
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 22:24 #19
Jeg snupper mig en Albani Blålys i stedet for, ikke sikkert det hjælper, men bivirkningerne er sjovere. ;o)
Avatar billede resist Nybegynder
06. november 2004 - 22:32 #20
fromsej >>> en fornuftig kur!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. november 2004 - 22:43 #21